2015. december 5., szombat

Kamerát a lakásomba?

Van olyan összeg, amiért kamerát engednék betenni a lakásomba, hogy bárki láthassa az én való világomat - mondtam néhányszor.
De nem...való.
Helyette legyen az nyílt titok rendszeresen, hogy  mikre gondolok.
Ha kíváncsi vagy rá, légy a kukkolóm az én "nem valóvilágomba" vagy -ban.
Ma szörnyű napom volt. Tegnap begyulladt a bal térdem, ezért nem én nyitottam ki a Miniatúrák Karácsonyát Bp. Belvárosában.
Helyette itthon tettem vettem, és neteltem. Nem ez volt a szörnyű, hanem ha hívtam valakit, nem vette fel, engem meg aki hívott, hiába tette. Egy szélhámost alig bírtam lerázni, szóval ezeket nem részletezem.
Ma a tegnapi nap emléke éltet. Klubnap volt. Töltött káposztát főztem a csapatnak.
Ha nincs túl jó napom, előkeresek egy szép emléket, vagy többet, és azok segítenek átvészelni a napom zárását, és  reményt adnak az új nap ébredéséhez.
www.karolyfizsofia.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése