2015. december 19., szombat

...Melyre mára már feltettem életem.

http://nemvalovilag.blogspot.hu/2015/12/van-e-egyetemes-szeretet.html Folytatás  
 Én a Balaton partján nőttem fel, társaim a növények, a békák, halak, a víz és a szomszéd kutyája.
Ki tudná jobban tanúsítani, hogy az egyetemes szeretet létezik? 
Ugyanis BOLDOG VOLTAM. 
Rettentően kívülállónak éreztem magam a lakhelyünkön. Az volt a kerek, amikor egyedül voltam, vagy úgy tettem, mintha egyedül lennék. Ha nem lehettem kint a természetben, bebújtam egy kecskelábú asztal alá, és firkáltam. 
Öt éves koromig azt hittem érdemes beszélni hozzá, de akkor rájöttem, jobb ha csendben maradok. 
Így őriztem meg a szabadságomat. Bár a szót még nem ismertem, de az érzést nagyon is.
Hogyan is írhatnék a karácsonyról? Talán majd holnap.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése