2015. december 18., péntek

VAN-E EGYETEMES SZERETET?


Nemcsak hogy sokféle szeretet van, írtam erről itt,  "Tegnap" itt, "Szeretni, csak úgy" és itt, "Nosztalgia" 
hanem  mindenki másmilyent kap. Itt a kap szón nagyon nagy a hangsúly.
A szeretet érzése, amikor bennünk keletkezik, összehasonlíthatatlan avval a vággyal, hogy minket szeressen valaki.
Mikor alakulhat ki ez a vágy. Gondolom, mindenkinél máskor.
Próbálok kutatni emlékeimben, de én embertől oly kevés szeretetet kaptam az életem indulásakor, hogy talán ez a vágy nagyon későn alakulhatott ki bennem.
Ez a hiány arra nagyon jó, hogy ami bennem szétáradt születésem óta, az csakis a teremtett világ, és a Teremtő iránt alakult ki. 
Onnan megkaptam azt a viszont szeretetet, mely után nem kell vágyódni, mert eleve adott. Annyira elzártan éltem hat éves koromig, hogy nem befolyásoltak az információk.
Gondoljunk bele a mai eszünkkel. 
Nem volt TV, nem jártam óvodába, templomba sem, nem voltak rokonok, apám menekült otthonról. 
Én a Balaton partján nőttem fel, társaim a növények, a békák, halak, a víz és a szomszéd kutyája.
Ki tudná jobban tanúsítani, hogy az egyetemes szeretet létezik? 
Ugyanis BOLDOG VOLTAM. 
Kíváncsi vagy a folytatásra?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése